Re: Matrox G450 Millenium DualHead

Autor: Mariusz (marix_at_po.onet.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 11:21:34 MET DST

Witam dzięki za reakcję

Użytkownik Star Rider <reyden_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9iaral$8a$2_at_news.onet.pl...
> DVD max sluzy tylko i wylacznie do ogladania pelnoekranowego dvd (i nie
> tylko inne video np. avi i mpg1) tylko na telewizorze (drugim gniezdzie,
> czyli zamiast telewizora moze byc drugi monitor) na monitorze bedzie tylko
> odtwazarka, jezeli chcesz miec
> pelnoekranowy obraz rowniez na monitorze musisz wlaczyc opcje CLONE, po
> prostu bedzie sklonowane to co na monitorze i wlaczyc playera dvd na pelny
> ekran.

Tak, wiem,że DVDMax to obraz pełnoekranowy na telewizorze (na drugim wyjściu),. W tej chwili nawet mam inne okno wyświetlone na
ekranie telewizora, więc z uzyskaniem obrazu na ekranie nie mam problemu.
Problem zaczyna się jak chcę oglądać DVD (orginalny dekoder Matroxa) właśnie na telewizorze, na moim monitorze nie ma problemu jest
ok.
W informacji w oknie sterownika podają, że DVDMax daje obraz w oknie na podstawowym monitorze i JEDNOCZEŚNIE na ekranie telewizora.
Właśnie nie wiem jak spowodować wyświetlenie na ekranie telewizora.
Opcje DVDMax mam włączoną ale co z CLONE - nie wiem,
Jeszcze dodatkowe pytanie to uruchomienie opcji Zoom, włączyłem program graficzny z jakimś obrazkiem ale nie mogłem uzyskać
powiększenia na drugim monitorze.
Dzięki za cierpliwość i mam nadzieję, że doradzisz mi jak to zrobić
Pozdrawiam

--
Mariusz
marix_at_po.onet.pl