Re: plyta A-TREND 6230

Autor: Felek (felicjan_at_free.net.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 11:20:35 MET DST

Użytkownik "PeJot" <pjsoft_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Użytkownik Felek <felicjan_at_free.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9i1pko$1ve5$1_at_news2.ipartners.pl...

> Radzę wpaść na strone producenta, ściągnąć najnowszy bios
> do w/w płyty i przeczytać w opisie czy wprowadzili
> obsługą koperków.
> Może będzie też jakieś info na stronie.
>
> PeJot

Zeby to bylo takie proste...
Strona producenta jest w zaniku, opisu plyty juz dawno nie ma, a BIOS
ostatni udalo mi sie sciagnac pol roku temu. Obecnie nawet nie moglem
natknac sie na slad tego BIOSu na stronie kogos, kto teraz supportuje
A-TRENDa. O wiele latwiej znalezc sterowniki do 3dfxa pod winXP lub
sterowniki do aureala a3d :).
Felek