Re: Matrox G450 Millenium DualHead

Autor: Star Rider (reyden_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 01:36:11 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <marix_at_po.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich!
> Mam kartę jak w temacie i chciałbym uruchomić tryb oglądania DVDMax (tzn
równocześnie na monitorze i telewizorze), próbowałem różnyc
> h kombinacji z dostępnymi ustawieniami ale i tak w telewizorni nic nie ma
;(((
> Proszę o łopatologiczne wytłumaczenie.
> używam Athlon 850 Mhz , w98SE
> --
> Mariusz
> marix_at_po.onet.pl

DVD max sluzy tylko i wylacznie do ogladania pelnoekranowego dvd (i nie
tylko inne video np. avi i mpg1) tylko na telewizorze (drugim gniezdzie,
czyli zamiast telewizora moze byc drugi monitor) na monitorze bedzie tylko
odtwazarka, jezeli chcesz miec
pelnoekranowy obraz rowniez na monitorze musisz wlaczyc opcje CLONE, po
prostu bedzie sklonowane to co na monitorze i wlaczyc playera dvd na pelny
ekran.
Natomiast jezeli w zadnym z trybow nie uruchamia Ci sie telewizor to:
1) sprawdz przewod polaczeniowy najlepiej miernikiem uniwersalnym
2) zobacz czy na telewizor przez to wejscie mozesz puszczac sygnaly z innych
zrodel np. magnetowidu
3) sprawdz czy masz zainstalowany drugi monitor/TV w ustawieniach ekranu

ew. wywal sterowniki, zainstaluj standardowa karte PCI, zciagnij najnowszy
bios i najnowsze sterowniki i zainstaluj ponownie. Osobiscie do niedawna
mialem Matroxa G400 DH i z zadnymi sterownikami ani zadnym biosem nie bylo
problemow z drugim wyjsciem, a bawilem sie na trzech TV i dwoch roznych
monitorach podlaczanych pod drugie wyjscie.
Pozdrawiam.

--
 www: http://republika.pl/star_rider
           http://www.tu12klatek.hg.pl