Re: ECS K7VZA v.3, win95, tnt2 m64

Autor: K. Adamski (adamskik_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 23:29:35 MET DST

corvus5 wrote:

> Tej dzwiekowki nie da sie zrobic w w95, tzn. zainstaluje sie,
> ale _w_najlepszym_ wypadku nie ma dzwieku.

Tak właśnie u mnie było.

> w98 to minimum.

Szkoda, ze tego nie napisali w instrukcji. A jaka jest jakość
dzwięku z tej karty onboard w porównaniu do np. SB 128?

> Wgrywalem najnowszy bios 3.2d, ktory ma ponoc poprawiona obsluge
> sb, ale to mi nic nie dalo nowego w w98 - moze tobie cos da.

Nie mam w98. Ściągnąłem sterownik z strony via i spróbuje jeszcze raz.
Wygląda inaczej niż oryginalny z płyty.

Co do karty graf. agp, to dowiedziałem się, że konflikt pamięci z
mostkiem pci-do-pci jest znany i spowodowwany sposobem w jaki win95
określa użycie pamięci. W win98 to usunięto. W98 nie potrzebuje też
łaty w postaci vgartd.vxd, który jest odpowiedzialny w w95 za
pobieranie tekstur bezpośrednio z pamięci. Bez niego karta pracuje
jako pci.

> nie rozumiem...

W power management jest opcja ACPI Suspend Type. Jeśli wybierze się
S3 (STR) to w trybie uśpienia ram jest nadal odświeżana.

Adam