Re: ECS K7VZA v.3, win95, tnt2 m64

Autor: corvus5 (corvus_at_kki.net.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 23:29:51 MET DST

Sprobuj bios z http://www.ecs.com.tw

> Co do karty graf. agp, to dowiedziałem się, że konflikt pamięci z
> mostkiem pci-do-pci jest znany i spowodowwany sposobem w jaki win95
> określa użycie pamięci. W win98 to usunięto. W98 nie potrzebuje też
> łaty w postaci vgartd.vxd, który jest odpowiedzialny w w95 za
> pobieranie tekstur bezpośrednio z pamięci. Bez niego karta pracuje
> jako pci.

Zawsze uwazalem, ze w95 jest lepsze, ale jeszcze NIGDY nie uzywalem
agp, wiec widze ze sie mylilem...

> W power management jest opcja ACPI Suspend Type. Jeśli wybierze się
> S3 (STR) to w trybie uśpienia ram jest nadal odświeżana.

No to wyglada, ze sie nie znam, bo AFAIK odswiezanie pamieci
jest potrzebne tylko niektorym ich typom (tym tanszym). Gdy te
owe 'podtrzymywanie' sie wylaczy - zawartosc pamieci ginie,
czyli jest restart.

corvus