Re: ECS K7VZA v.3, win95, tnt2 m64

Autor: corvus5 (corvus_at_kki.net.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 22:20:57 MET DST

> [...]
> dzwiękowej i 4in1. Po wybraniu obu i zatwierdzeniu wyskakuje:
> "error code 11: plaase connect programs to this message **" a potem
> ze nie może utworzyć pliku tymczasowego \temp\escinfo.txt - akurat
> on się tworzy w \windows\temp\. Instaluje recznie 4in1v432 i sterownik
> dla ac'97 z płyty cd. Karty nie mogę zmusić do działania (w biosie jest
> uaktywniona karta onboard, inne wyłączone, menedźer urządzeń nie
> zgłasza problemów) a próba odegrania daje komunikat:
> "mm system002 użyto identyfikatora ID urządzenia, który jest poza

Tej dzwiekowki nie da sie zrobic w w95, tzn. zainstaluje sie,
ale _w_najlepszym_ wypadku nie ma dzwieku. w98 to minimum.
Wgrywalem najnowszy bios 3.2d, ktory ma ponoc poprawiona obsluge
sb, ale to mi nic nie dalo nowego w w98 - moze tobie cos da.

> I jeszcze jedno, co zrobić aby przycisk "power" na obudowie wyłączał mi
> całkowicie monitor, a nie tylko wprowadzał go w stan czuwania.
> czyli żeby było tak jak przy obudowach AT. W instrukcji do płyty nie

Zasilacze ATX IMHO zawsze dziwnie pracowaly, monitor zawsze
samemu musze wylaczyc. Jak jest na to rada to slucham.

> napisali ile wynosi pobór mocy przez płyte w stanie czuwania. Czy
> jest zasadnicza różnica co do zużycia prądu między czuwaniem z
> podtrzymywaniem zawartości ramu a bez tego?

tzn. bez podtrzymywania ramu? nie rozumiem...

> Dzięki za wszystkie sugestie.

zaden problem

> Adam
corvus