Re: Jaki dysk Fujitsu?

Autor: Tomek T. Neas (neas..post.p1)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 16:17:54 MET DST

> Sory za wydluzanie listu ;) Nasunely mi sie jeszcze
> pytania:

Więc po co go zacytowałeś w całości?

> Najbarziej sympatyczna wydaje mi sie 40-ka 5400. Widzialem
> w cenniku MPG3409AT-EF - czemu te EF? Czy nie wszystkie
> 40-ki MPG maja lozyska olejowe i bufor 2 MB?

Nie. Z moim obserwacji wynika że *-E mają bufor 2mb właśnie, co oznacza F
nie mam pojęcia.

> Mam plyte BX z kotrolerem UDMA 33. Wyobrazam sobie, ze w
> tym wypadku bufor 2 MB zamiast 512 KB duzo mi da. Czy
> dobrze mysle?

Bufor ogólnie dobra rzecz. :) I kup 40gb bo jest bardzo mała różnica
pomiędzy 20gb, nie warto oszczędzić kilkadziesiąt zł i mieć dysk dwa razy
mniejszy...

--
                 | For you, life is just like chess |
  Tomek T. Neas  | If   you   don't   make  a  move |  neas..post.p1