Slot->FCPGA raz jeszcze

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 20:17:13 MET DST

Witam,
Czytalem ostatnie watki na ten temat ale mam wtpliwosci.
Chce zmienic c433 na c800, a na miejscu mam tylko byle jakie bez
zmiany napiec i opisu (bo co tu opisywac :-))) -jakis noname lub
jamicon .
Mam przelotke z regulacja napiecia i fsb 66/100 i mimo ze jest opisana
jako fcpga to min. napiecie ma 1,8.
Na plycie moge ustawic napiecie 1,7 i mniejsze. Pytanie nastepujace -
czy moge zastosowac te przelotke, ustawic na niej napiecie na auto a
regulowac napiecie w biosie? czy ona nie jest w stanie poprawnie
pracowac czy minimalnie bedzie to 1,8V i niczego nizej nie przepusci?
Zdaje sobie sprawe , ze w kazdej moze byc inaczej, ale moze ktos
'zjadl zeby na przelotkach' i bedzie sie orientowal.
Sprawa nie dotyczy zaoszczedzenia kilku zlotych na nowej przelotce ,
ale jezeli kupie nowa ktora ma tylko auto i niczego tak na prawde nie
wiadomo to czy to wniesie to cos nowego? Jezeli ktos wie gdzie w
wysylce mozna kupic jakas markowa przelotke jak czytalem ostatnio
-abit, microstar itp. to prosze o wskazanie adresu/kontaktu.

--
pawel