Re: celeron 800, i asus p2b rev. 1.02

Autor: Jarek G. (jgoralski_at_faq.net.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 15:24:20 MET DST

Dnia Sat, 7 Jul 2001 22:48:05 +0200, "Jerzy Wawrzyniak"
<Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl> napisal:

>???????????????????????????????
To naprawde proste :)
Chodzilo mi o to, ze nie kazdy ma na tyle bogaty zasob slownictwa, a
takze nie kazdy ma umiejetnosc przejrzystego 'skladania' wypowiedzi -
a wtedy 'angielszczyzna znad Wisly" troche moze ulatwic zadanie..
Co do skrotow myslowych - kiedys moj kolega, organizujac impreze (za
kase) na chybcika i nie majac jeszcze podlaczonego sprzetu, wrzasnal
na mnie: "montofon" - a chodzilo mu o "zamontuj (podlacz) magnetofon
do wiezy".. Ja zajarzylem, bo mial wyrazisty grymas na gebie :))

BTW: Ja naprzyklad nawet nie staram sie znalezc tlumaczenia wszystkich
anglojezycznych skrotow, ktore sie tu przewijaja na grupie - a i tak
da sie zrozumiec, o co autorowi chodzi..
BTW2: Byl taki jeden specjalista od walki z wiatrakami - efektowny,
ale czy efektywny?. Swoja droga wiatraki przegraly - ale nie z nim; w
zwiazku z w/w, chyba wystarczy poczekac, a sprawa sama sie rozwiaze...
jakos.

EOT x2 (chetnie na priv - bo tu zaraz zaczna bic..)

Pozdrawiam
Jarek

email: jgoralski_at_faq.net.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)