Re: celeron 800, i asus p2b rev. 1.02

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 19:12:31 MET DST

Użytkownik "Jarek G." <jgoralski_at_faq.net.pl> napisał w wiadomości

> To naprawde proste :)
> Chodzilo mi o to, ze nie kazdy ma na tyle bogaty zasob slownictwa, a
> takze nie kazdy ma umiejetnosc przejrzystego 'skladania' wypowiedzi -
> a wtedy 'angielszczyzna znad Wisly" troche moze ulatwic zadanie..
> Co do skrotow myslowych - kiedys moj kolega, organizujac impreze (za
> kase) na chybcika i nie majac jeszcze podlaczonego sprzetu, wrzasnal
> na mnie: "montofon" - a chodzilo mu o "zamontuj (podlacz) magnetofon
> do wiezy".. Ja zajarzylem, bo mial wyrazisty grymas na gebie :))
>
> BTW: Ja naprzyklad nawet nie staram sie znalezc tlumaczenia wszystkich
> [...]
Teraz rozumiem, co innego jak to nazwałeś angielszczyzna znad Wisły (i z tą
się z oporami godzę), a co innego dziwaczne słowotwórstwo niewiadomego
pochodzenia, a takowego niestety nie brakuje na grupach. Masz dużo racji.
Osobiście coraz częściej ignoruję posty z takimi udziwnieniami, nawet za
cenę, że technicznie temat jest mi nie obcy, a wywołyjący dyskusję nie
otrzymuje odpowiedzi.
Pozdrawiam i zróbmy rzeczywiście pokojowe EOT.

--
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl