Re: przenoszenie danych

Autor: andjoz (andjoz_at_inetia.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 14:32:06 MET DST

Mam do wyboru kupno komputera taniej ale zaplombowanego (3 lata gwarancji)
lub trochę drożej (zero plomb) stąd to głupie na pozór pytanie.
Moja wiedza hmm.. zdolna ze mnie bestia choć nie informatyk. Dysku nie
podpinałem. Zastanawiam się czy wystarczy go tylko podpiąć czy jeszcze coś
(przecież na obu dyskach będzie system?). Czytałem gdzieś o płytach msi że
umożliwiają podłączenie kompów w sieć przez usb (ale jak msi to czemu nie
inne).
Chcę przenieść kilkaset mega danych - dokumenty i programy ściągnięte z
internetu (również trochę mp3)
Chyba jutro skoczę do sklepu i kupię kompa (bez monitora) - swój mam okazję
opchnąć.

Dzięki za odzew
Andjoz
andjoz_at_inetia.pl