Re: przenoszenie danych

Autor: Gregorek (Gregorek_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 10:11:42 MET DST

> jak przenieść dane bez wyjmowania dysku.
> Czy można jakoś przez usb.
> Podobno można przez kabel (równoległy?) ale jak to szybko idzie?
> Proszę o szybkie rady
> kupuję nowy i sprzedaję stary komputer i muszę przenieść swoje dane

Witam!
Pytania:
- czy masz już ten nowy dysk?
- ile danych chcesz przenieść?
- czy są długe nazwy plików?
- czy możesz rozkręcić komputer?
- czy umiesz podpiąć i skonfigurować nowy dysk obok starego?
itd.
Gregorek
PS. Przepraszam, jeśli niewłaściwie oceniłem wiedzę pytającego, ale rodzaj
problemu i sposób postawienia pytania sugerują małe doświadczenie.