Re: przenoszenie danych

Autor: Gregorek (Gregorek_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 14:48:31 MET DST

> Mam do wyboru kupno komputera taniej ale zaplombowanego (3 lata gwarancji)
> lub trochę drożej (zero plomb) stąd to głupie na pozór pytanie.
> Chcę przenieść kilkaset mega danych - dokumenty i programy ściągnięte z
> internetu (również trochę mp3)
> Chyba jutro skoczę do sklepu i kupię kompa (bez monitora) - swój mam
okazję
> opchnąć.

Witam!
Nie wyobrażam sobie, aby przez trzy lata nie móc dokonywać żadnych zmian w
komputerze.
Zatem uważam, że trzeba kupić ten droższy komputer, podpiąć stary dysk na
secondary master (plus zasilanie ozywiście), w BIOS-ie dyski na auto,
wystartować, skopiować, wyłączyć, wypiąć, pożegnać.
Powodzenia
Gregorek