Re: Huczący komputer

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 13:55:06 MET DST

Po zdjęciu obudowy i przysłuchaniu się źródłom hałasu
> okazało się, że pochodzi on z ... wentylatora na procesorze (Socket7
P166).

U mnie okazalo sie, ze CD-RW jest za slabo przykrecone z jednej strony i
wpada w rezonans wywolany innymi wentylatorami pracujacymi w obudowie. Po
dokreceniu CDka jest znacznie ciszej. A z tym wiatrakiem od procka to swieta
prawda - u mnie tez halasowal (wiatrak za 10 zl - jagorszy szajs na
swiecie), ale po odkurzeniu i naoliwieniu przez jakies 2-3 miesiace jest
spokoj, po czym ponownie nalezy wykonac czynnosci serwisowe 8-)

pozdr.
CHOOCH