Re: Huczący komputer

Autor: Paweł Tomaszewski (paweltom_at_wp.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 12:50:26 MET DST

> zwalił sie wiatrak na zasilaczu. delikatnie rozbierz, wyczyść i posmaruj
> ośkę olejem precyzyjnym, pochodzi jeszcze z pół roku, albo kup nowy za 15

> grzech

To nie to. Wiatrak na zasilaczy chodzi cicho. Poza tym jest tak od początku,
kiedy komuter kupiłem. Po zdjęciu obudowy i przysłuchaniu się źródłom hałasu
okazało się, że pochodzi on z ... wentylatora na procesorze (Socket7 P166).
Jest to wentylator AAVID (albo coś takiego). Czy da się kupić jeszcze
wentylator na taki stary procesor?