Re: Huczący komputer

Autor: Paweł Tomaszewski (paweltom_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 19:13:11 MET DST

Mam! Wymienilem wentylator i czuję się komfortowo zasiadając do komputera.
Zraziłem się do komputerów optimusa. Wprawdzie mój komputer nie był
najdroższy, ale czy warto oszczędzać na tak niewiele kosztującym elemencie
jakim jest wentylator do proceosra. Nie wiem skąd oni w ogóle wytrzasnęli
tak bardzo huczący wentylator. Gdybym wcześniej na to wadł (tzn. że to ten
wentylator) dawno bym wymienił, albo od razu w sklepie kazałbym sobie
wymienić, zaoszczędził bym sobie parę lat męczarni (chyba ich pozwę o
nazwyrężone nerwy...).
Pozdrawiam