Re: Czy ceny pamięci pójdą w górę?????

Autor: Tomek T. Neas (neas..post.p1)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 11:50:17 MET DST

<matapawel_at_poczta.onet.pl> pisze:

> Zauważyłem, że co rok w okresie wakacji wszystko tanieje, a później w
okolicach
> września booooooom!!!, wsztysko drogie zwłaszcza pamięci około 2x,

Ta, raz tak było, a nie co roku. :) LOL.

> teraz 128mb
> pc 133 kosztują 92zł.

Raczej znacznie mniej.

> Jak myślicie, warto teraz kupić czy poczekać, może później
> też będą tanie a może tańsze ?? ale trzeba wziąć też pod uwagę że marka
> istnieje tylko do końca roku, tylko nie wiem czy ona ma jakiś wpływ.

Teraz to wszystko MSZ zdrożeje sporo bardzo niedługo ze względu na znaczny
wzrost kursu dolara (przy nowych dostawach). Więc chyba warto kupić. Po za
tym ceny ZAWSZE rosną w okolicach listopada i spadają spowrotem koło lutego
(ze względu na święta ;>>>) - wtedy zupełnie nie opłaca się kupować
sprzętu...

--
                 | For you, life is just like chess |
  Tomek T. Neas  | If   you   don't   make  a  move |  neas..post.p1