Czy ceny pamięci pójdą w górę?????

Autor: matapawel_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 08 Jul 2001 - 10:27:45 MET DST

Zauważyłem, że co rok w okresie wakacji wszystko tanieje, a później w okolicach
września booooooom!!!, wsztysko drogie zwłaszcza pamięci około 2x, teraz 128mb
pc 133 kosztują 92zł.Jak myślicie, warto teraz kupić czy poczekać, może później
też będą tanie a może tańsze ?? ale trzeba wziąć też pod uwagę że marka
istnieje tylko do końca roku, tylko nie wiem czy ona ma jakiś wpływ.
Pzdr. paweł

--
 ------
 |            /