Re: wentyl

Autor: Tomek T. Neas (neas..post.p1)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 11:46:33 MET DST

"fks" <fks_at_fks.pl> pisze:

> a rzeczywiscie to ucisza wentylator?

Absolutnie. :) Obroty wentylatora spadaja do ok. 60% nominalnych i NAPRAWDĘ
go nie słychać. Mam teraz w komputerze 4 wiatraki (jeden 3x3, drugi 6x6,
trzeci i czwarty 8x8) oraz w zasilaczu 8x8 z regulowaną prędkością obrotową
i w temperaturze w pokoju ok. 20 stopni tego wogóle nie słychać. Przy 30 tak
jak było wczoraj już trochę tak, bo wiatrak w zasilaczu idzie na 'full' ale
i tak całość jest wielokrotnie cichsza od zwykłego wiatraka na Durona. ;-)
Poprostu cichy szum...

> Ale nie wiem czy sie za to brac...

Jak chcesz mieć cichy komputer to tak. :) Jeśli chcesz zrobić to elegancko
to kup na jakiejś giełdzie elementy to robienia wtyczki, w Warszawie
kosztuje to 1 pln. ;]

--
                 | For you, life is just like chess |
  Tomek T. Neas  | If   you   don't   make  a  move |  neas..post.p1