Re: AliAGP i Windows 2k = biała gorączka

Autor: Grendel (grendel_at_go2.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 09:58:40 MET DST

On Sat, 07 Jul 2001 22:50:28 +0200, Grendel <grendel_at_go2.pl> wrote:

>Wpadłem na to, że można wyrypać stery spod 9x przerzucić to pod w2k,
>przerzucić do rejestru w2k wpisy rejestrujące AliAGP w systemie. Też
>nie poszło.

w sumie, to efekt jakiś jest, bo co prawda siada mostek AGP-PCI i
karta wraca do trybu VGA, ale za to odwołanie do funkcji 3d nie
powoduje zawieszenia systemu (najlepszy test=blanker "kwat 3d")
Problem z win2000 polega na innym układzie kluczy w kilku drzewkach
sprzętowych - nie za bardzo jest jak upchnąć odwołania do sterowników.

Kombinuję dalej ;-)

Grendel