AliAGP i Windows 2k = biała gorączka

Autor: Grendel (grendel_at_go2.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 22:50:28 MET DST

Witam !

Jak zapewne wie każdy użytkownik skazany na posiadanie PC-chipsowej
płyty głownej, do poprawnego działania kart opartych o AGP potrzebny
jest zazwyczaj sterownik producenta płyty głównej o nazwie AliAGP.
Co więcej, w zależności od płyty głównej stosować trzeba AliAGP w
różnych wersjach i zdarza się, że dana płyta elegancko chodzi w
oparciu o starszą wersję sterownika a sypie się przy nowszym.

Pół biedy, gdy pracuje się na Win 9x. Gorzej, gdy trzeba się przesiąść
na Win2000. Okazuje się, że instalator sterownika w starszej wersji
nie przewidywał możliwości instalacji w systemie NT/2k i nie daje się
wogóle uruchomić. Niestety, nowsze wersje nie sprawdzają się.

Wpadłem na to, że można wyrypać stery spod 9x przerzucić to pod w2k,
przerzucić do rejestru w2k wpisy rejestrujące AliAGP w systemie. Też
nie poszło.

Nie wiem już co robić - czy ktoś miał podobne problemy i przypadkiem
zna rozwiązanie ?

Grendel