Re: napedy DVD i plyty CD,CDR

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 07:29:57 MET DST

"Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisal(a):

>sa nawet przed czolowka ;) i mozna smialo, a nawet przy obecnych cenach w
>obecnych czasach to by wypadalo...

Czemu by wypadalo ? Wiekszosc ludzi instaluje dvd
i oglada potem filmy na 15 calowych monitorach i slucha
na glosniczkach za 50 zl., co jest jakims nieporozumieniem.

>maja lepsza korekcje bledow, i potrafia odczytac plyty, ktorych zaden zwykly
>cd nie zmielil, mam pare takich plytek, ktorych kiilka roznych cdkow nie
>moglo odczytac, jak mi nagrywarka szwankowala, nawet sama nagrywara nie
>potrafila odczytac tego co napisala, a dvd smigal....

Wszystko zalezy od modelu nagrywarki i modelu dvd.
Nie mozna uogolniac, ze wszystkie dvd maja lepsze korekcje nbledow od
cd czy nagrywarek.

Pzdr
Xaltuton