Re: napedy DVD i plyty CD,CDR

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 00:21:55 MET DST

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <kulinski_at_ioz.pwr.wroc.pl> wrote in message
> Hej,
>
> Jak ma sie sprawa z napedami DVD w temacie czytania plytek zwyklych i
> palonych? Odstaja jakos od czolowki "normalnych" czytnikow, czy smialo
> mozna kupic tylko naped DVD?

sa nawet przed czolowka ;) i mozna smialo, a nawet przy obecnych cenach w
obecnych czasach to by wypadalo...
maja lepsza korekcje bledow, i potrafia odczytac plyty, ktorych zaden zwykly
cd nie zmielil, mam pare takich plytek, ktorych kiilka roznych cdkow nie
moglo odczytac, jak mi nagrywarka szwankowala, nawet sama nagrywara nie
potrafila odczytac tego co napisala, a dvd smigal....
z twojej wypowiedzi wnosze, ze nosisz sie z zamiarem kupna 2 napedow cd i
dvd, co nie ma sensu, gdyz dvd to jest zwykly cd + dvd (w bonusie ;)

aha i proponuje toshibe....mam juz 2 lata model 4/32...

Zbyszek