Re: Zaginione partycje

Autor: Szarak (szarak_at_interia.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 21:21:15 MET DST

Moj dysk dysponuje 2096 cylindrami (255H, 63S/T). Wiem, ze jedna z partycji
konczy sie na 1039 cylindrze, ale programik ptedit32.exe z pakietu Partition
Magic nie pozwala wpisac wartosci wiekszej niz 1023. Zakladam, ze w ogole
jest to niemozliwe. W jaki sposob uzyskuje sie w takim razie dostep do wyzej
polozonych cylindrow? Nie dysponuje niestety dyskiem na ktorym moglbym to
sprawdzic.

Pozdrawiam
Szarak

> Okazuje sie, ze dane na dysku sobie grzecznie siedza. Pamietajac, ze
> pierwsza partycja na dysku jest FAT16 2G, a nastepna dwa razy wiekszy
NTFS,