Re: Zaginione partycje

Autor: Szarak (szarak_at_interia.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 00:34:10 MET DST

Okazuje sie, ze dane na dysku sobie grzecznie siedza. Pamietajac, ze
pierwsza partycja na dysku jest FAT16 2G, a nastepna dwa razy wiekszy NTFS,
odtworzylem je za pomoca narzedzi Part. Magic. Tylko cholera nie pamietam
jak byly poukladane pozostale ... :) Ma ktos pomysl jak to sprawdzic?

Pozdrawiam
Szarak