Re: Jaki CD Rom kupić??

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 09:59:45 MET DST

Niejaki(a) Profesor <profesorx_at_interia.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:
> ci
>
> Asusy padaja jak muchy, w ciagu roku padly mi 2, za trzecim razem po
> gwarancji..

Moj ma dwa lata i ciagle odtwarza cos - jak nie mp3 to divxy. zwalniam
cdbremse z wygody, bo nie chce mi sie schylac do napedu. Naped ma dwa
lata. (od kupna, od brodukcji to cbya ze 3+...). Wszystkie plyty chyta
za pierwszym razem.

> Objawy byly takie, ze cedek nie zaczytywal plyt, udawalo mu sie dopiero po
> 10 , 15 otworzeniu i zamknieciu szuflady...

LOL... a plyty wasc czyste wkladal? Moj kumple tak swojego asusiaka
zajechal - wpierw sobie pojadl, potem brudnymi, tlustymi paluchami plyty
macal, trzymajac za czesc nosna i wkladal do napedu. naped wytrzymal mu
2 miesiace. wymaina na lg i padl mu zaraz po skonczeniu gwarancji.

a moj asus ma to gdzies dizala swietnie i olewa wszystkich i wszystko :)

asusy sa bardzo padliwe jak uzytkownik jest niechlujny. jak jest chlujny
to wsio chodzi jak trzeba...

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jeremy B. - Fallout2 Dev. (Interplay)__________|