Re: Wentylatory i obudowa

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 00:55:38 MET DST

Niejaki(a) newbie <dynks_at_polbox.com> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:

> ty to piszesz na trzezwo ?

Nie nocami... :P

prosto. jest sobie wnetyaltorek na procku? tak? tak. hermetycznie
zamknieta obudowa? tak? tak. powietrze wlatujac przez wentyalator
nagrzewa si? tak? tak. a jak to powietrze robi pelny cykl i wlatuje
jeszcze raz przez wentyaltor na radiator?to jak ma chlodzic, skoro juz
ma cieplo radiatora? w efekcie nagrzewa sie jeszcze bardziej proc.

chodzilo mi o to, ze nawet najlepszy, najwiekszy i najprzewiewniejszy
cooler nic nie zrobi, kiedy jest slaba wentyaltcja...

pozatym musze lekko naciskac klawisze naklaiwaturze, by nie pobudzic
ludzi dumu, wiec moze dlatego tak dziwnei pisze.... :/

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Fred H. - Fallout2 Dev. (Interplay)____________|