co sadzicie o tych konfiguracjach?

Autor: m-p (lanco_at_wa.onet.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 19:40:47 MET DST

Dzien dobry,

Skladam wlasnie komputer, ktory ma mi sluzyc do profesjonalnej pracy nad gra
fika (Photoshop, Corel, 3d studio, Flash itd.), typowej pracy biurowej, odtw
arzania DVD oraz - okazjonalnie - gier. W ramach okreslonej sumy znajomy pol
eca mi do wyboru 2 zestawy, ktorych charakterystyke podaje ponizej. Roznica
w cenie jest dla mnie do zaakceptowania, mam tylko pytanie czy warto doplaca
c jakies 20% wiecej za konfiguracje nr 2 (dwa procesory)? O ile taki zestaw
jest szybszy od tego opartego na AMD? Co w ogole sadzicie o proponowanych ko
mponentach zestawu? Prosilbym o obiektywne opinie, to ze ktos nie lubi AMDka
"bo nie i juz" nie jest zadnym argumentem, a spotkalem sie z takimi... Bede
bardzo wdzieczny za fachowe porady. Z gory dziekuje i pozdrawiam.

PS: Czy to prawda ze zestaw 2-procesorowy bedzie dzialal tylko z Windows NT?
Nigdy nie pracowalem na tym systemie, jakie sa jego podstawowe wady i zalety
? Jak sie ma kompatybilnosc Windows NT do Win 2000?

ZESTAW 1

PROCESOR AMD THUNDERBIRD 1400 MHz SOCKET A
PŁYTA ASUS A7V133 VIA KT133 SOCKET A
RAM DDRAM 768MB (3 x 256)
DYSK IBM 60,0 GB 7200-obr ATA/100
DVD ROM CREATIVE 12/40 X SPEED
KARTA GRAFIKI PROLINK GEFORCE 2 GTS 64MB DDR TV-OUT BOX
KARTA DZWIĘK. SOUND BLASTER LIVE PLATINIUM /PANEL/
GŁOŚNIKI CREATIVE DESKTOP THEATRE
MODEM US ROBOTICS 56K WEW
KIEROWNICA TRUST VIBRATION
KLAWIATURA LOGITECH DELUXE ACCESS PS/2
MYSZ A 4TECH IRSW-25 (BEZPRZEWODOWA)
FDD 1,44 1,44 MB SAMSUNG
OBUDOWA SZEROKA MIDI ATX 250W

ZESTAW 2

2 x PROCESOR INTEL PIII 1000Hz 133/256C FCPGA BOX
PŁYTA ASUS CUV4X-D VIA694XD FCPGA DUAL ATX
RAM DDRAM 768MB (2 x 256)
OBUDOWA BIG TOWER ATX 250W