Re: co sadzicie o tych konfiguracjach?

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 23:26:59 MET DST

Użytkownik "m-p" <lanco_at_wa.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dzien dobry,
>
> Skladam wlasnie komputer, ktory ma mi sluzyc do profesjonalnej pracy nad
gra
> fika (Photoshop, Corel, 3d studio, Flash itd.), typowej pracy biurowej,
odtw
> arzania DVD oraz - okazjonalnie - gier. W ramach okreslonej sumy znajomy
pol
> eca mi do wyboru 2 zestawy, ktorych charakterystyke podaje ponizej.
Roznica
> w cenie jest dla mnie do zaakceptowania, mam tylko pytanie czy warto
doplaca
> c jakies 20% wiecej za konfiguracje nr 2 (dwa procesory)? O ile taki
zestaw
> jest szybszy od tego opartego na AMD? Co w ogole sadzicie o proponowanych
ko
> mponentach zestawu? Prosilbym o obiektywne opinie, to ze ktos nie lubi
AMDka
> "bo nie i juz" nie jest zadnym argumentem, a spotkalem sie z takimi...
Bede
> bardzo wdzieczny za fachowe porady. Z gory dziekuje i pozdrawiam.
>
> PS: Czy to prawda ze zestaw 2-procesorowy bedzie dzialal tylko z Windows
NT?
> Nigdy nie pracowalem na tym systemie, jakie sa jego podstawowe wady i
zalety
> ? Jak sie ma kompatybilnosc Windows NT do Win 2000?

[...]
widzę że na szmalcu sz. panu nie zależy :-))))) płytę polecam na czipsecie
amd760, o ile się nie mylę najszerzej jest dostęny microstar, gdzieniegdzie
abit kg7. proc - jak najszybszy thunderbird, proszę zwracać uwagę na
chłodzenie. ten blaster platinium faktycznie sporo kosztuje, w czym
niebagatelną rolę ogrywa livedrive (panel). player 5.1 też ma chyba cyfrowe
wyjście na głośniki, ale: bardzo się te karty podobno nie lubią z windowsami
2000, który to system jest obowiązkowy do takiej maszyny, która ma służyć do
pracy i rozrywki. jeśli modem ma służyć do odbierania poczty, to usrobotics
też bez sensu, wystarczy np. asmax surfer. grafika elsa (GF3), najlepiej z
modułem vivo. różnica w cenie niewielka (chyba z 500 zł)(:-)))), a jakość
obrazu lepsza, co dla grafika powinno mieć znaczenie
grzech