Re: Reklamacja sprzetu

Autor: Szarak (szarak_at_interia.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 12:44:21 MET DST


    Wlasnie rozmawialem z radca prawnym w inspekcji handlowej i jak sie
okazuje, z racji tego, ze oddajac sprzet nie zglosilem, ze chce skorzystac z
rekojmi, korzystam z gwarancji i obowiazuje mnie umowa gwarancyjna, a wraz z
nia koniecznosc przyjecia sprzetu zaproponowanego przez sprzedawce, o ile
jego parametry sa nie gorsze od zareklamowanego.
    Tak wiec na przyszlosc, jesli Wam sie cos zepsuje i o ile jest to dla
Was korzystniejsze, przy oddawaniu sprzetu sprzedawcy, mozecie zadac zwrotu
gotowki (dokladnie zaplaconej kwoty) z tytulu rekojmi, tylko nalezy to
zglosic przy reklamowaniu produktu. Sprzedawca ma obowiazek w ciagu 14 dni
poinormowac o przyjeciu, badz nie przyjeciu reklamacji. Jesli tego nie
zrobi, uwaza sie ja za przyjeta.

Pozdrawiam i zycze powodzenia
Szarak

> Proponuję wzięcie kasy (dobrze by było gdybyś miał fakturę potwierdzającą
> zakup, ale gwarancja też jest jakimś dowodem zakupu) i kupienie sprzętu w
> innym sklepie. Zwrócić Ci muszą tyle i wydałeś (faktura), nie ile kosztuje
> obecnie.
>
> U mnie nie mogli naprawić twardziela (1 miesiąc miną - na zasadach
gwarancji
> sprzedawcy) zażądałem zwrotu kasy i kupiłem 3x większy :-) w innym.
> Sprzęt zawsze oddawaj do naprawy do sprzedawcy i najlepiej na zasadach
> rękojmi (gwarancje są zazwyczaj niekorzystne - dłuższy czas naprawy i inne
> takie - więcej znajdziesz w sieci, adresów stron nie pamiętam).
>
> Życzę nowego i lepszego sprzętu :-)
> Artur
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:24:43 MET DST