Re: Reklamacja sprzetu

Autor: artpen (artpen_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 09:34:42 MET DST

> sprzet innej firmy o zblizonych parametrach. Czy musze sie zgodzic na
> przyjecie tego sprzetu, czy moge zadac zwrotu pieniedzy. Jesli tak, to
ile?
> Jak wiadomo sprzet komputerowy strasznie tanieje i w tej chwili moglbym
> kupic cos podobnego za polowe ceny.

Proponuję wzięcie kasy (dobrze by było gdybyś miał fakturę potwierdzającą
zakup, ale gwarancja też jest jakimś dowodem zakupu) i kupienie sprzętu w
innym sklepie. Zwrócić Ci muszą tyle i wydałeś (faktura), nie ile kosztuje
obecnie.

U mnie nie mogli naprawić twardziela (1 miesiąc miną - na zasadach gwarancji
sprzedawcy) zażądałem zwrotu kasy i kupiłem 3x większy :-) w innym.
Sprzęt zawsze oddawaj do naprawy do sprzedawcy i najlepiej na zasadach
rękojmi (gwarancje są zazwyczaj niekorzystne - dłuższy czas naprawy i inne
takie - więcej znajdziesz w sieci, adresów stron nie pamiętam).

Życzę nowego i lepszego sprzętu :-)
Artur