Re: Zoltrix nie rozpoznaje sygnału linii

Autor: Bogusław Jaromij (bojar_at_magsoft.com.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 04:30:38 MET DST


Witam,
Czy w międzyczasie nie było jakiejś silnej burzy?
Bardzo częstym powodem uszkodzenia modemu (a właściwie
jego obwodów wyjściowych), jest przepięcie w linii telefonicznej.

Powodem może być również zawieszenie kontaktronu dołączającego modem
do linii telefonicznej, ale ponieważ nie podałeś dokładnie typu modemu
nie mogę powiedzieć, czy to dotyczy akurat Ciebie, gdyż niektóre
modemy komutowane są elementami elektronicznymi.

Raczej sugeruję wymianę modemu, bo naprawa jest nieopłacalna.
(Około 2 roboczogodziny po 45 PLN + części). Dołożysz parę złotych
i masz nowy na gwarancji.
Natomiast jeśli jest jeszcze na gwarancji radzę reklamować.

Pozdrawiam,

Bogusław Jaromij

remigs_at_poczta.onet.pl wrote:
>
> Jaka może być przyczyna tego, że modem Zoltrix (wewn. 56 k) przestał
> rozpoznawać sygnał linii telefonicznej?
> Wszystkie połączenia oraz ustawienia systemowe zostały sprawdzone i są
> prawidłowe. Linia telefoniczna też jest O.K.
> Modem przez parę tygodni działał bez zarzutu, aż pewnego dnia przestał widzieć
> sygnał linii.
> Z góry dziękuję za pomoc
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:24:39 MET DST