Podejrzane: Pioneer DVD A05SZ OEM?

Autor: Sebastian T. Tkocz (stkocz_at_microtech.com.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 15:39:05 MET DST

Kupiłem ostatnio ww napęd DVD, Pioneer A05SZ jako OEM, za 330zł brutto.
(Wrocław) Trochę mnie to zdziwiło, myślałem że będzie to 106S.
Po powrocie do domu sprawdziłem raz jeszcze, A05SZ jest oznaczeniem
BOX'owego napędu..OEM'y 106S nie mają np. napisu Pioneer z przodu.

Zastanawiam się więc co mi sprzedano. Napęd naprawiany? Kradziony?

Byłem z moimi wątpliwościami w sklepie, ale tam zapewniono mnie, że
napęd jest nowy i nie mam się co martwić. Proponowano mi sprzawdzenie
tego w Pioneer Polska, ale coś nie mogę czegoś takiego znaleźć.

Czy ktoś wie coś na ten temat?

Sebastian