Re: P4 1,4GHz czy ATHLON 1,2GHz+DDR(266)

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 00:46:31 MET DST

> Mam zamiar zmienic konfiguracje kompa. Wiem, ze duzo tansza i wydajniejsza
na
> dzien dzisiejszy konfiguracja jest ATHLON, lecz mam watpliwosci czy w
> przyszlosci nie wykorzystywane dotychczas mozliwosci P4 jak FSB400MHz
wspierane

a ja slyszalem ze to naprawde nie jest 400...
to jak athlon na 133 ale ddr 266
(marketing)

> bardzo mocno oprogramowaniem kolesi INTELA z MICROSOFTU nie spowoduja
> odwrocenia rankingu.

aha - majkrosoft bedzie robil 3dmaxa i inne takie ;)
narazie sie nie zanosi
SSE2 tylko jest mocne i pare benchmarkow z gierek...

>oczywiscie internetu,

o tu wspaniala technologia NET BURST z p4 ci pomoze ;)))

poczytaj na tomshardware itp - tam pracuja specjalisci i tam sa testy, wez
athlona 1.33 + dobry wentyl + ASUS, abit i podkrec.

nic ciebie nie powstrzyma ;)
pod p4 nie kupisz duzo ramu - drogi
pod TB duzo SDR TAK - a i tak powala P4 (rambus) w wiekszosci testow........

to moje mocno zakrzywione w strone AMD zdanie (tak mialem intela ale nie mam
zamiaru placic za ich marketing... i dosc drogie cpu)