Re: P4 1,4GHz czy ATHLON 1,2GHz+DDR(266)

Autor: kpiotr_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 05 Jul 2001 - 01:05:57 MET DST

przede wszystkim dzieki za Twoja opinie.

> poczytaj na tomshardware itp - tam pracuja specjalisci i tam sa testy, wez
> athlona 1.33 + dobry wentyl + ASUS, abit i podkrec.

Czytalem te testy i sa przekonywujace (co prawda ATHLON 1,2Ghz podkrecony na
1,6GHz przy zastosowaniu "lodowki" za 650$ to dosc duza ekstrawagancja ale
nawet bez tego zestaw daje duzo do myslenia) co prawda nie na Abicie ani Asusie
a MSI K7T Master na AMD760 (ktorej apropos od dwoch dni poszukuje i konia z
rzedem temu kto ja dostanie.

> nic ciebie nie powstrzyma ;)
> pod p4 nie kupisz duzo ramu - drogi
> pod TB duzo SDR TAK - a i tak powala P4 (rambus) w wiekszosci testow........
swieta racja nawet DDR(266) 128Mb juz za 150 zl.
> to moje mocno zakrzywione w strone AMD zdanie (tak mialem intela ale nie mam
> zamiaru placic za ich marketing... i dosc drogie cpu)
podpisuje sie rekami i nogami i jeszcze raz dzieki.
pozdrawiam