P4 1,4GHz czy ATHLON 1,2GHz+DDR(266)

Autor: kpiotr_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 05 Jul 2001 - 00:34:51 MET DST

Mam zamiar zmienic konfiguracje kompa. Wiem, ze duzo tansza i wydajniejsza na
dzien dzisiejszy konfiguracja jest ATHLON, lecz mam watpliwosci czy w
przyszlosci nie wykorzystywane dotychczas mozliwosci P4 jak FSB400MHz wspierane
bardzo mocno oprogramowaniem kolesi INTELA z MICROSOFTU nie spowoduja
odwrocenia rankingu. Ciekaw jestem Waszej fachowej opinii zakladajac, ze ceny
nie biezemy pod uwage bo roznica jest oczywista.
P.S. Kompa wykorzystuje do grafiki 3D, DVD, Divix'a i oczywiscie internetu,
gier i prac biurowych.
Czekam na Wasze opinie na grupie lub na priva i z gory dziekuje za powazne
porady.
Pozdrawiam PIT_R.