Re: Flatron 995FT nie 'trzyma' obrazu.

Autor: Admin66 (admin66_at_2com.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 17:45:22 MET DST

Użytkownik "Jacek" <niusy_niu_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> jakie znowu cholera normalne! Zadne takie. To bubel. Po pol godzinie to
sie
> kolory kalibruje bo tyle mniej-wiecej potrzeba czasu aby sie "wszystko"
> ustabilizowalo w monitorze. Geometria powinna chodzic od pierwszego
strzalu
> i zadne tam skoki w czasie pracy.

Ja mam w instrukcji wyraźnie napisane aby regulować geometrię po
przynajmniej 15 minutach...

a o skokach w czasie pracu nic nie było pisane....jak się po tych kilkunastu
minutach ustabilizuje to zgadzam się że nie powinno być żadnych skoków, ale
po włączeniu monitora obraz może mieć drobne odchylenia w stosunku do
rozgrzanego.

W większych monitorach crt to normalka a nie buble....

pozdrowienia

--
Pozdrowienia  Admin66
admin66_at_2com.pl