Re: HDD, a prąd...

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 13:44:57 MET DST

> Raczej mało prawdopodobne...

no nie wiem
mialem dysk 40GB Seagate w serwerze linuxowym. wszystko chodzilo pieknie az
do pewnego dnia, kiedy to na 2 sekundy braklo pradu. od tego momentu serwer
dostal swira - raz na kilka dni padal dysk (blad i/o) a gdy w koncu go
przeformatowalem, pojawily sie bad blocki.
dysk jest teraz w serwisie

moze to tylko zbiego okolicznosci, ale wszystko wskazuje, ze to przerwa w
zasilaniu spowodowala te bledy

raku