Re: HDD, a prąd...

Autor: Janusz B. (jbstudent_SKASUJTO_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 08:22:10 MET DST

"raku" <raku_at_prz-rzeszow.pl> wrote in <9huvkh$fa$1_at_news.tpi.pl>:
>az do pewnego dnia, kiedy to na 2 sekundy braklo pradu. od tego momentu
>serwer dostal swira - raz na kilka dni padal dysk (blad i/o) a gdy w

bo wlasnie nagly zanik i zaraz wlaczenie moga spowodowac baaaaaaaaaardzo
grozne skutki! i to w wiekszosci urzadzen elektornicznych.
po wylaczeniu trzeba odczekac, az wszysktie kondenatroy sie rozladuja,
ladunki splyna... bo zalaczenie zanim to sie stanie moze spowodowac totalne
uszkodzenie. kiedys nawet padl mi przenosny odtwarzacz cd, jak wtyczka nie
kontaktowala i przy pracy na chwile sie odlaczyl i zalaczyl ponownie.

takze, w tym przypadku nie wylaczenie, a wyl+wl byla problemem.

a co do listu pierwotnego, to przy wylaczaniu moze tez nastapil jakis spadek
+ wzrost... nie wiadomo czy to bylo czyste przejscie z wl na wyl.
takze moglo to spowodowac problem.

--
Janusz B.