Studia - co wybrac

Autor: toudi (pienkny_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 13:56:12 MET DST

cze!

pytam sie o to co w temacie poniewaz caly czas sie zastanawiam,
a problem polega na tym ze kazdy znajomy chodzacy na jedna z uczelni
widzi tylko ja jako przyszlosc narodu a o reszczie wypowiada sie zle

Zamierzam wybrac jedna z tych, wieczorowe:
UW
PW
Japonczycy (wyzsza szkola technicza polsko-japonska - lub jakos tak)

Wiem ze na UW i PW przez pierwsze 3 lata (licencjat) wszyscy maja to
samo
(nie ma specjalizaji)
japonczycy chca najwiecej kasy ale sprzet i program jest ok. no i juz
jakas specjalizacja na drugim roku (jesli sie nie myle)

Jak z pracka (dobra), jak patrza pracodawcy?

-
toudi