Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 12:33:43 MET DST
> Tiaa... ale mialem tez V2 12 i nadal swoje twierdze,
> a juz o grach korzystajacych z teksturowania AGP na
> V12 zapomnij;)
Na M64 również :-)
Skoro gra używa agp texturingu znaczy, że ma tekstur więcej niż ramu na
karcie
co w przypadku 16MB tesktur dla M64 da efekt kilku fps.
Tak więc jak sporo tekstur to zarówno na M64 jak i V2 się nie pogra.
> Wiem, ze M64 do badziew, ale testowa-
> lem obydwa i M64 jest szybsze... ..przynajmniej u
> mnie...
Również miałem TnT2 M64 przez pewien czas i w porównaniu do V2 wypadała
nieco gorzej (w Unrealu i UT znacznie gorzej).
-- Pozdrawia: file://==PhoeniX==\\ Powered By: C600_at_927Mhz UIN:73492277 GG:830328
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:24:32 MET DST