Re: JAKI DYSK???

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 11:18:09 MET DST

Kupuj cokolwiek z tej wielkiej 4 czy 5-ki!
Jak ma chodzic, to bedzie chodzic i bedziesz zadowolony, a jak sie ma uwalic
to sie uwali i bedziesz odradzal zakup wszystkim.
Nie ma regoly. Ja mam dyski roznych firm, a glownie Seagate i Fujitsu.
Wieksze zaufanie mam (byc moze iracjonalne) do Fujitsu 8,4 GB 5400 obr. ale
tak sie sklada, ze go najmniej uzywam (mam tam najwazniejsze dane).
Barrakuda 10GB 7200 obr kreci sie od roku w kieszeni, gdzie jej goraca jak
w piecu i jakos sobie daje rade.
Teraz kupilem Seagate Barrakude III 30 GB 7200 obr i tez jest na razie
dobrze. Pojemnosci dyskow tak sie zmieniaja, ze nikt na dziesieciolecia ich
nie kupuje.
Mysle, ze tez nie warto kupowac drogich i bardzo pojemnych dyskow, bo za
chwile stana sie i tak za male. Optymalnym dyskiem jest mysle 30-40 GB
niestety moj bios nie obsluguje 40- ki za to obsluzyl 30-ke.

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl

=======