Re: Re:[OT] ECS KVZA 3.x

Autor: !_at_! Piotr !@! (!_at_!)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 17:44:48 MET DST

> Przepraszam ale moze osoba o nicku "!@! Piotr !@!" przeniesie sie ze
swoimi
> NTG na grupe pl.rec.hihot tam znajdzie wdziecznych czytelnikow .
>
> Jej odpowiedzi nic nie wnosza ciekawego - ta ostatnia jest wrecz bzdurna
> !!!! . Wszystkie pytania wedlug jej sa NTG !!!

>Answer:
Powiedziałem "moim zdaniem" i mogę się mylić.
Jeśli tak to zawsze przepraszam i ew. tym razem też
Błąd ochrony wg. moich informacji związany jest z windowsem i to co mi
przyszło do głowy napisałem.
Natomiast ty nic nie napisałeś wiec moze pomoz koledze, a nie krytykuj
innych ktorzy probuja cos tam pomoc-moze i z mizernym efektem.