Re:[OT] ECS KVZA 3.x

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 17:20:12 MET DST

Użytkownik "!@! Piotr !@!" <piotr_rzeczkowski_at_interia.pl> napisał w
wiadomości news:9k6h2p$gvu$1_at_news.tpi.pl...
> Athlon

> Czy to zestaw pod zainstalowanego już uprzednio windowsa czy pracowałes
juz
> na tym zestawie?
> Bo jeśli to pierwsze to moim zdaniem powinno pomóc przeinstalowanie windy,
> najlepiej w ogóle wywalić stary katalog windowsa i nowa instalka
> PS. Właściwszą grupą będzie tu win9x

Przepraszam ale moze osoba o nicku "!@! Piotr !@!" przeniesie sie ze swoimi
NTG na grupe pl.rec.hihot tam znajdzie wdziecznych czytelnikow .

Jej odpowiedzi nic nie wnosza ciekawego - ta ostatnia jest wrecz bzdurna
!!!! . Wszystkie pytania wedlug jej sa NTG !!!
Polecam wiec grupe pl.rec.hihot .
Przepraszam za [OT] ale ile mozna czytac tych bzdur !!!!