Re: Re:[OT] ECS KVZA 3.x [dlugie

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 17:59:18 MET DST

Użytkownik "!@! Piotr !@!" <piotr_rzeczkowski_at_interia.pl> napisał w
wiadomości news:9k6jmc$6t$1_at_news.tpi.pl...
> swoimi

> Powiedziałem "moim zdaniem" i mogę się mylić.
> Jeśli tak to zawsze przepraszam i ew. tym razem też
> Błąd ochrony wg. moich informacji związany jest z windowsem i to co mi
> przyszło do głowy napisałem.
> Natomiast ty nic nie napisałeś wiec moze pomoz koledze, a nie krytykuj
> innych ktorzy probuja cos tam pomoc-moze i z mizernym efektem.

Wszyscy tutaj odpowiadaja swoim zdaniem :-)
Ale troche przeginasz z tymi NTG .

OK blad ochrony jest zwiazany z Windowsem ale bardziej z pamieciami - tak
wiec trzeba sprawdzic kosci lub kosc pamieci , obnizyc ustawienia w biosie
itp... , a nie odrazu format c:

Nie mam zamiaru nikogo pouczac w kwestiach technicznych ale jesli nie jestem
pewien rozwiazania albo nie znam sie na czyms to nie odpowiadam na takie
posty .
Tak myslalem ,ze zostanie zwrocona uwaga na to iz wczesniejszy moj post byl
bez konkretnej porady :-) - chodzilo o zaakcentowanie Twojego szastania
skrotem NTG lub rada aby zmienic grupe .
Grupa jest pl.comp.pecet a nie pl.comp.hardware.pecet jak juz ktos tu
zauwazyl i pytal czy nie bylaby zasadna zmiana nazwy grupy ale kto moze
Ta grupa jest tak popularna bo jest na niej poruszane wiele problemow ,
wiekszosc innych grup wzbudza marginalne zainteresowanie ......
O la la ale sie rozpisalem - dosc ........