Re: Dwie Windozy na 2 dysku

Autor: jacek_f_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 31 Jul 2001 - 16:08:37 MET DST

> kolego, nie ma takiej mozliwosci, ze nie daje rady....
> ja mam 2 hdd i do wyboru mam win98, win98 (drugi) win me, dos.....

masz win me i dos, a ja mam Win95 i Win98SE

> byly i inne

jakie

> ale tak jest teraz. problem polega na ukrywaniu partycji z windowsami jesli
> odpalasz jedna inne powinny byc ukryte.....gdyz inaczej zobaczysz kolor nieba
> na ekranie....

i tak robie, dla każdej partycji Primary mam ukrywanie pozostałych na
wszystkich dyskach.

Dodatkowo dodam, że komunikat: Błąd ochrony systemu Windows pokazuje się przy
normalnym odpalaniu. Jeśli wymuszę mu odpalanie w trybie awaryjnym to się
bootuje prawidłowo.

Jeśli masz ochotę pomęczyć się ze mną to daj znak na priv'a, a podeśle Cie
więcej informacji na temat mojej instalacji.

frankie