XMS - Unable to control A20 line

Autor: Hiubi (hiubi_at_kki.net.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 16:01:43 MET DST

Przy próbie instalacji win95 wywala mi błąd

"Unable to control A20 line!
XMS Driver not installed
Instalator nie może odnaleźć menedżera pamięcie wysokiej i nie może
kontynuować"

Dodam, że na tamtym kompie mam 20 MB RAMu.
Instaluję win95 (instalka skopiowana na ten sam dysk).
Próbowałem różne wersje OSR2 i starsze i zawsze to samo.
Dysk poza katalogiem z instalka jest pusty, sformatowany na FAT.
Kompa uruchamiam z przeróżnych dyskietek startowych: i z win 95 (różnych)
i z win 98 i "samoróbek".
No i niestety jak na razie stanąłem w miejscu.
Cio zrobić z tą pamięcią XMS (prawdę powiedziawszy nie mam zielonego
pojęcia o co w tym chodzi :-))

Pozdrawiam i czekam na pomysły.

--
Hiubi