Zestaw - prosze o pomoc

Autor: Maq (mclawnic_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 16:01:16 MET DST

Czesc,

W najblizszym czasie zamierzam kupic PC (w sklepie Komputronik,
www.komputronik.pl). Oferuja tam kilkanascie roznych zestwow. Jako ze nie
jestem specjalista w dziedzinie komputerow - prosze szanownych grupowiczow o
pomoc w ocenie zestawu. Nabyty PC bedzie sluzyl glownie do zabawy (Net,
filmy, gry, zgrywanie CDR) oraz standardowych aplikacji biurowych.
Nadmienie, iz preferuje posiadac nadmiar mocy, ale nie zalezy mi na tym aby
to byl np Athlon 1400. Jeszcze raz prosze o uwagi (wszelkie).

procesor AMD Athlon 1200 MHz (Socket A / FSB 266 MHz)
ThermaltakeR Volcano II do procesora
dysk twardy Seagate Barracuda ATA III 40 GB (7200, 2MB cache, ATA/100)
pamięć 128MB DDR-SDRAM PC-2100
karta graficzna Leadtek Winfast GeForce2 Pro 32MB DDR + tv-out
płyta główna Shuttle AK-31 (Via KT266 Pro, DDR)
napęd DVD-ROM LG x12/x40
k.dźwiękowa Creative SoundBlaster Live!
Fax-Modem Pentagram Omen V.90
obudowa ModeComR FeelT V ATX 300W
wentylator chłodzoący do obudowy 80x80 mm
klawiatura Win'95 i myszka z podkładką

Jaka wybrac nagrywarke (w cenie 500-700 zl). Co sadzicie o monitorze Sony
A220 ???

Za wszelkie uwagi bardzo dziekuje

Pozdrawiam,

M a q