Re: 40 GB Maxtor czy Barracuda Seagete'a?

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 23:35:46 MET DST

> Barracuda ma najlepszy sredni trnasfer odczytu i zapisu. Ma bardzo dobry
> czas kopiowania folderu (166 MB danych roznego typu i rozmiaru z jednej
> partycji na druga w 38sek) oraz ma krotszy czas dostepu (o ok. 4sek).

^^^^^^^^^

jaaaa to znaczy, że Maxtor ma czas dostępu większy od 4s. nie kupię nigdy
takiego dysku

> gorsza jest od Maxtor'a m.in. w wyszukiwaniu pliku. Barracuda jest
chroniona
> jakims opakowaniem SeaShield, tylko nie wiem po co. Jest tez bardzo cicha
> czasami nie wiem czy w ogole chodzi ;-))
> Osobiscie kupilem wczoraj Barracude za 595zl i nie zaluje tego wyboru.
Moje
> zdanie chyba juz znasz.

jak wyjdzie B IV to będzesz żałował. o ile oczywiście będzie tak wydajna jak
piszą.
a ja i tak napiszę swoje. dla mnie w dyskach liczą się w kolejności:
bezawaryjność, szybkość i głośność.
chcesz ryzykować, że Ci padnie jak go zapełnisz tymi 30GB danychlub więcej?

Pozdro. Seba