Re: 40 GB Maxtor czy Barracuda Seagete'a?

Autor: PITT (maxpeter_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 20:30:48 MET DST

Użytkownik "Proximm" <proximm_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie. Mam dylemat.
> Dotad uzywalem 10 GB Barracuda. Podobno Seagate'y sie wyrozniaja mala
> awaryjnoscia i nawet HP sklada zestawy z tymi dyskami. Ale znow znajomy
> serwisant powiedzial, iz odkad przeszedl z Barracudy 40 GB na Maxtor 40
GB,
> to Seagate przestalo dla niego istniec :-) Podobno jest bardzo szybki :-)
> Co Wy na to?
> PS. Warto poczekac na spadek cen dyskow? Maxtor u mnie kosztuje 639 zl

Barracuda ma najlepszy sredni trnasfer odczytu i zapisu. Ma bardzo dobry
czas kopiowania folderu (166 MB danych roznego typu i rozmiaru z jednej
partycji na druga w 38sek) oraz ma krotszy czas dostepu (o ok. 4sek). Jednak
gorsza jest od Maxtor'a m.in. w wyszukiwaniu pliku. Barracuda jest chroniona
jakims opakowaniem SeaShield, tylko nie wiem po co. Jest tez bardzo cicha i
czasami nie wiem czy w ogole chodzi ;-))
Osobiscie kupilem wczoraj Barracude za 595zl i nie zaluje tego wyboru. Moje
zdanie chyba juz znasz.

Pozdrawiam.